+38 091 481 06 36
Пн-Пт 9:00 - 18:00
З якими запитами архітектори звертаються найчастіше?
Продуктивність обладнання
Сучасне архітектурне програмне забезпечення часто вимагає великої обчислювальної потужності, і застаріле або недостатньо потужне обладнання може знизити продуктивність.
Проблеми 
з ліцензуванням
Високі вартості ліцензій для спеціалізованого програмного забезпечення можуть призвести до використання піратських версій або застарілих версій програм.
Зберігання даних
Зберігання, бекап і відновлення великих архітектурних файлів може бути викликом, особливо без спеціалізованої системи зберігання.
Спільна робота
Налагодження ефективних систем спільної роботи, особливо для команд, які працюють на різних локаціях, може бути проблематичним.
Безпека даних
Забезпечення конфіденційності та цілісності проектних даних від вторгнень, шкідливого програмного забезпечення та інших загроз.
Підтримка 
та оновлення ПЗ
Постійні оновлення спеціалізованого програмного забезпечення можуть призвести до несумісності версій між командами або в рамках одного проекту.
Мобільний доступ
Забезпечення доступу до проектів 
і інструментів з мобільних пристроїв без втрати якості 
або безпеки.
Інтеграція різних систем
Інтеграція різних інструментів та платформ у єдиний робочий процес може бути складною.
0 +
років надаємо кваліфіковану підтримку архітектурним бюро
0
комп’ютерів архітекторів на підтримці просто зараз
0 /7
моніторинг серверного обладнання
0 %
гарантія збереження даних завдяки нашій backup-стратегії
Скільки це коштує?
Remote
289 грн
за 1 робочу станцію / міс.
Віддалене адміністрування офісу (Helpdesk)
Візити за потребою
Профілактичні візити
Basic
390 грн
за 1 робочу станцію / міс.
1-10 робочих станцій
Необмежена кількість візитів за потребою
1 профілактичний візит на місяць
Medium
360 грн
за 1 робочу станцію / міс.
11-30 робочих станцій
Необмежена кількість візитів за потребою
1 профілактичний візит на місяць
Large
340 грн
за 1 робочу станцію / міс.
Від 31 робочих станцій
Необмежена кількість візитів за потребою
2 профілактичні візити на місяць
Чому ми, а не штатний IT-відділ?
Економія коштів
Наша модель співпраці дозволяє вам зекономити на витратах, пов'язаних з наймом, навчанням та утриманням внутрішньої IT-команди. Вартість залежить лише від кількості послуг, які ви отримуєте. А це – в 2-3 рази менше, ніж утримання внутрішньої ІТ-команди.
Високий професіоналізм
Ми зібрали команду фахівців, які мають досвід в обслуговуванні ІТ-інфраструктури бізнесу і впораються з будь-яким завданням: від налаштування пошти до підтримки комплексної хмарної інфраструктури.
Гнучкість і адаптивність
Завдяки нашій моделі аутсорсингу ми можемо масштабувати команду, якщо ваш бізнес росте і потребує нових спеціалістів. Також ви можете регулювати напрямки співпраці, відштовхуючись від індивідуальних потреб компанії.
Захист і конфіденційність
Ми розуміємо важливість захисту даних і гарантуємо їх безпеку завдяки сучасним технологіям шифрування та політикам конфіденційності. Перед співпрацею обов’язково підписуємо договір, щоб підтвердити все офіційно.
Широкий спектр послуг
Наша команда закриває потребу у комплексному обслуговуванні ІТ-інфраструктури компанії. Вам не потрібно шукати спеціаліста під окрему задачу – варто лише повідомити про проблему і невідкладно отримаєте рішення.
Бездоганна репутація
Більшість нових клієнтів приходять до нас за рекомендацією та продовжують співпрацювати протягом багатьох років. За 13 років від нас не відмовився жоден клієнт. Вважаємо це офіційним приводом для гордості.
Калькулятор послуг
1. Кількість пристроїв:
2. Додаткові послуги:
Орієнтовна ціна за місяць:
0 грн*
*Тариф обслуговування розраховується індивідуально
Що про нас кажуть?